tisdag 11 augusti 2015

Hoppsan...

Jag tänkte under semestern att "nä, jag väntar med bloggen lite till". Inte hade jag i tankarna att jag inte uppdaterat sen januari!!
Inte för att jag har så många som kikar in. Men det kan ju vara kul att vara LITE mer uppdaterad när man kommenterar hos sina favoriter då och då!

Jisses, sju månader sedan!!!!

Nåja, det har virkats och tränats. Pluggats och planerats. Det var påsk och sportlov. Det blev en skolavslutning och en midsommar. Det blev semester och nu är vi här!

Lilla H började fritids igår, sonen går till gymnasiet på måndag.

Det finns tre WIP hemma. En bolero, en filt och en testvirkning!! Det finns även garn till höstens projekt!!

Återkommer snart igen med bilder och sånt!

Tjohooo

5 kommentarer:

  1. Visst går tiden fort, själv undrar jag varför jag fyller år så ofta nu för tiden :)
    Snart är det höst då tänder vi ljus och myser med en virkning i soffan.
    Önskar dig en trevlig vecka.
    Annika

    SvaraRadera
  2. Tack för dina fina ord inne hos mig. Ha en fin dag! :)

    SvaraRadera
  3. Och tack igen rara du. Du gör mig så glad!

    SvaraRadera
  4. Jätteroligt att läsa din reflektion över "flashmobben"! Den visar ju verkligen på exakt samma fenomen som jag tycker mig se så ofta och i så många sammanhang...

    Hoppas du tar upp din virkning igen (om den nu upphört, eller bara bloggandet)!

    SvaraRadera
  5. Hittade hit via din instagram �� kul !!!

    SvaraRadera