onsdag 22 oktober 2014

Äntligen!!!

Nu är det klart! Jag blir ledare igen! På nytt ställe och det är så jäkla kul!!! Det blir på Actic här i stan (som ligger i F&S fd lokaler där jag ledde pass tidigare).

Jag mailade till dom för ett tag sedan och anmälde mitt intresse. Gick dit och tränade, pratade med ledaren och träffade "mina" motionärer (som fortsatte träna där trots att det bytte namn, stil och allt). Gissa om jag blev helt salig och lycklig när dom kom fram och sa hur mycket dom saknade mig! Dom trodde jag skulle leda passet! Nja, sa jag, vi får väl se.....

Sen träffade jag ansvarig för anläggningen och jajjemän, jag är välkommen!! Vilken kick! Vilken lycka!

Så nu sitter jag hemma och lyssnar på ett klart konceptpass jag ska lära in. Sen, när jag är redo, får jag gå på rullande klasser samt vikariera. Hoppas på en egen tid till våren!

Men oj vad jag är glad!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar