onsdag 14 augusti 2013

Sommar sommar sommar....

Japp, inget roligt inlägg nu heller. Smygbloggar på arbetstid serni!

En varm skön sommar med mycket stick och virk. Har köpt lite goa garner som ska bli fina grejjer i höst.

MC-lektionerna går framåt, jag är inte klar ännu men det är roligare och mindre läskigt numera!
För att bli klar med teorin inom kort har jag belagt mig själv med stick- & virkförbud för att kunna plugga mer. Detta förbud gav jag mig i söndags kväll. Jag har redan svår abstinens.

Likaså slutade jag på Friskis i maj för att kunna ha tid till pluggandet. Resultat: grymt otränad kropp, några extra kilon påhängt i sommar, dålig kondis samt ändå inte läst så mycket.
Åtgärd: Fick erbjudande om att köra pass på nytt ställe!! Tackade jag.
Så, snart är jag upptränad, har bättre kondis men måste plugga!!! Ni ser, jag kommer inte undan.

Ska få ordning på kablaget hemma så det kommer lite bilder på allt som producerats i sommar!

Ha en bra dag alla och jag hoppas sensommarsolen lyser på er!


1 kommentar:

  1. Ja, jag har ju typ belagt mig själv med pysselförbud tills att jag har rensat och städat klart här hemma. Men vad sjutton, ska det ta ända till jul innan jag är klar?!?!

    SvaraRadera