fredag 5 oktober 2012

Tiden springer...

Och jag hinner inte med!
Det är skola, läxor, fysikprov, föräldramöten, träningar, förkylningar och kalas!

Däremellan ska vi umgås, pyssla, VIRKA, få med utelek, regnlek, innelek, läsa böcker och ibland även städa.

Ska erkänna att förra veckan blev det INGET pyssel. Var helt slut. Men nu blir det tossor för hela slanten.
Mormor stickar inte mycket längre. Hennes orformliga raggsockar är saknade. Så jag vikar innetossor av acrylnystan som jag vill bli av med. Vem vet, lite kanske ska ut på Tradera när jag jag är nöjd med resultaten.

Gotland var jättehärligt!
Kultur, nöje och lite shopping. God mat, god dricka och även lite jobb!
Hittade inga garnbodar. Vi hade inte så mycket tid över. Men halsduk o vantar på Indiskan blev det!
Jag stickade även klart sjalen! Bild kommer! Det var ju ett fantastiskt projekt! Mer sånt blir det!

Ha en underbar helg alla!

1 kommentar:

  1. Men eller hur?!!? Vart tar tiden vägen? Jag hinner inte heller med, inte alls!

    Hittade hit via din kommentar hos Fröken Fräken, tänk om man fått ett sånt brev...

    Mvh
    Frida

    SvaraRadera