fredag 17 augusti 2012

Ny termin..

Igår blev jag äntligen klar!
Dubbelt upp - när jag tänker efter.
Jag blev klar med höstens spinningpass. Har inte skrivit så mycket om det, har blivit mest virk här.
Jag är instruktör i Spinning och Skivstång (mera känt som Pump) på Friskis & Svettis. Och i måndags frågade alla om höstens pass var klart.
Ack nej, det skulle ju "bara" mixas. Helt sant. Musiken var klar och låtarna satta.
Och eftersom lilla H var sjuk två dagar m feber så gjorde en middagsvila där att jag hann med 70% av passet. Igår gjorde jag resten. Det gick som en dans!!!

Imorgon ska det provköras och jag hoppas att bästa Queen följer med på det!

I övrigt väntas även säsongens första hockeymatch på söndag! När dom lovar +25 och regn. Då åker vi till ishallen SJÄLVKLART för att se sonens träningsmatch!!

Ja just det, spindelsjalen blev också klar igår! Tack VAB-dagar!

Trevlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar