tisdag 31 juli 2012

Semester - på slutklämmen...

Inte mycket aktivitet här alls... Inte precis som om det varit fullt upp med annat, eller, jo det har det ju!
Ledighet de luxe.

Lite hemma, lite mallis, lite hemma, bad, sol, pyssel och fix!
En härlig blandning som passat mig perfekt iår!
Fått mycket gjort, slappat mer. Vi hade en umgås-vecka när vi umgicks ikapp med goa vänner som vi inte träffat på länge!

Häromdagen tittade pyre nr 1 ut! Det pyret som ska få den här:

Japp, "bubblegum"-filten blev klar!
Och vad det gäller to-do-listan tidigare så kan jag bocka för: gallerfilten, lakansremsor, blommor till lilla H:s fönster!
Det andra? Jag ska ju göra något i höst med!
T ex göra färdigt den sjal jag börjat på. I en helt fel sommarfärg. Den blir säkert inte klar förrän i höst. Men strunt samma. Det mesta passar till vitt o jeans ändå...
 

1 kommentar:

  1. Men oh så fin! Är det fel om jag vill slicka lite på filten..? Ser verkligen ut som glass i färgerna! NICE!
    Hinner vi umgås snart eller??
    Pysskram!
    /Jefferino

    SvaraRadera