måndag 11 juni 2012

Semester igen....

Åtminstone i helgen!
Det blev en Göteborgstur med barnen samt min syster o hennes familj. Liseberg stod på agendan i lördags. Middag på Hard Rock Café efteråt.
Övernattning på hotell och det är ju aldrig fel. Jag säger bara hotellfrukost. Pannkakor till barnen och fling-buffé till mig. Jag kör enligt regeln: Ät av det du gillar-men-inte-har-hemma-för-du-är-den-enda-som-äter-det. Och då blir det lyx!

På vägen hem stannade vi på Outlet och jag fyndade Loob-vas! Inte illa!

Nåväl, lugna gatan på jobbet idag och då finns det tid att lägg ut bild på
en färdig tårta (bröstfärgad, jag är hemskt ledsen. Ska göra ny fin i annan färg...)


Virkad i bomullsgarn m virknål 3.0. Rundvirkning till lagom storlek. Botten virkade jag till lagom storlek och sen en liten spetskant runt om.

Å så nya gallerfilten, även kallad tuggummifilten
Virkas med samma bomullsgarn och virknål 3.0

Ha en bra måndag!!!

1 kommentar: